Blog

Teletreball i Centraleta Virtual en temps de Coronavirus


02/04/2020 - 08:00



La situació d'emergència sanitària causada per la pandèmia de virus COVID-19, i la declaració de l'estat d'alerta des del passat 16 de març, ha obligat a les empreses a adoptar mesures extraordinàries per fer front a aquesta crisi i implementar el teletreball.

En aquest sentit, per a aquelles empreses que durant els últims temps han aplicat processos de digitalització suposarà un gran avantatge competitiu per fer front a aquesta situació, ja que probablement seran capaces de suportar la crisi implementat solucions com el teletreball, i els seus treballadors podran seguir exercint la seva activitat professional.

Ampliar Informació

Millora la competitivitat de les PIME amb una centraleta virtual


03/12/2019 - 12:40



Quan ens referim a les PIMES sabem que parlem d’un percentatge elevat d’empreses que formen aquest sector.  Si haguéssim de destacar un enemic per a les petites i mitjanes empreses segurament diríem que les grans empreses són les seves principals enemigues, per molts factors, però un d’ells, per la presència i servei a client que ofereixen a través de l’atenció telefònica. Quan es tracta d’una petita empresa, perquè aquesta pugui destacar i impactar als clients, i diferenciar-se de la competència també li cal, doncs, transmetre una imatge consolidada de professionalitat i buscar la manera d’impressionar als seus clients i clients potencials. En aquest punt és on entra en joc la centraleta virtual.

Ampliar Informació

Cua de trucades. Què son i com funcionen. És útil per gestionar les trucades de clients?


04/09/2019 - 14:11



Tot i que és possible que no estigueu segurs què és una cua de trucades, és molt probable que alguna vegada hagueu estat en una d’elles. Les cues de trucada són un element necessari de les centraletes  telefòniques per proporcionar un bon servei a client. Si mai heu estat en espera abans de parlar amb un representant de l’empresa, aleshores estàveu a una cua de trucades.

Ampliar Informació

Beneficis de treballar amb un únic proveïdor de telecomunicacions


30/04/2019 - 10:23



Sabries dir amb quants proveïdors de telecomunicacions treballa la teva empresa? T'has plantejat alguna vegada quins beneficis aporta treballar amb un únic proveïdor de telecomunicacions? Nosaltres t'ho expliquem.

Sovint moltes empreses tendeixen a pensar que tenir més d'un proveïdor per a múltiples serveis és una opció millor que tenir-ho tot en un únic proveïdor. Comptar amb un proveïdor per als serveis d'Internet, un altre per a sistemes de telefonia i TI, ... pensant que aquesta opció permet obtenir les millors ofertes per a cada servei, és ara per ara, un error. Doncs els costos no seran millors per tenir cada servei en mans d'un proveïdor diferent i, a més, d'altra banda, això no aporta ni més comoditat i ni més compatibilitat per a les empreses. T'expliquem per què.

Ampliar Informació

Com la VeuIP està canviant la indústria de les telecomunicacions


23/11/2018 - 11:45



No hi ha cap dubte que des del canvi del mil·lenni, de mica en mica les comunicacions de VeuIP han anat escalant posicions en la indústria de les telecomunicacions, i els antics serveis de telefonia es tornen cada vegada menys populars.

Però, què impliquen aquests canvis per a les empreses? Intentarem donar-hi resposta.

Ampliar Informació