Beneficis de treballar amb un únic proveïdor de telecomunicacions

Blog >>


Sabries dir amb quants proveïdors de telecomunicacions treballa la teva empresa? T'has plantejat alguna vegada quins beneficis aporta treballar amb un únic proveïdor de telecomunicacions? Nosaltres t'ho expliquem.

Sovint moltes empreses tendeixen a pensar que tenir més d'un proveïdor per a múltiples serveis és una opció millor que tenir-ho tot en un únic proveïdor. Comptar amb un proveïdor per als serveis d'Internet, un altre per a sistemes de telefonia i TI, ... pensant que aquesta opció permet obtenir les millors ofertes per a cada servei, és ara per ara, un error. Doncs els costos no seran millors per tenir cada servei en mans d'un proveïdor diferent i, a més, d'altra banda, això no aporta ni més comoditat i ni més compatibilitat per a les empreses. T'expliquem per què.

Costos

Si parlem de costos, tenir un únic proveïdor de telecomunicacions sovint significa que les empreses estalvien més diners que si tinguessin múltiples proveïdors. El motiu principal és que els proveïdors de telecomunicacions, com en el cas d’ Inforber Telecom, tenim accés a tarifes més competitives, pel que podem oferir millors preus als nostres clients. A més, quan una empresa sol·licita més d'un servei, en general les empreses de telecomunicacions intentem oferir preus més ajustats als clients que només es contracta un únic servei.

D'altra banda, és obvi que les empreses, a l'hora de contractar un servei de telecomunicacions amb els seus proveïdors, sempre tindran més poder de negociació per obtenir tarifes més ajustades si contracten múltiples serveis, que si contracten un únic servei. A més, si més endavant, es contracten serveis addicionals, segur que s'estalviaran costos de configuració inicial.

Compatibilitat

Un dels beneficis més atractius de tenir un sol proveïdor de comunicacions és que, d'aquesta manera assegurem que tots els serveis contractats seran compatibles entre sí. Al treballar amb un únic proveïdor, aquests tindran un control complet sobre tota la xarxa de veu i dades i comprendran tots els seus serveis completament.

Un únic proveïdor de telecomunicacions significa tenir la cohesió completa de tots els sistemes que s'estan utilitzant dins de l'empresa, el que millorarà la col·laboració entre els seus serveis i els seus empleats. Això, al seu torn, augmentarà la productivitat a l'empresa.

Conveniència

Mudar tots els serveis de telecomunicacions i de TI d'una empresa a un sol proveïdor serà sens dubte més útil i pràctic que tenir múltiples proveïdors. Un dels elements més importants i que més agraeixen les empreses és el fet de tenir un únic interlocutor. D'aquesta manera, per a qualsevol incidència, consulta o canvis que es necessiti, l'empresa només ha de dirigir a un únic telèfon de contacte i fins i tot a única persona. Aquest fet facilita la gestió del dia a dia i redueix l'ansietat, les tensions i les esperes que poden aparèixer quan es produeixen incidències en els serveis de telecomunicacions en una empresa.

A més, hi ha altres aspectes que van més enllà de l'ús i gestió diària del servei de telecomunicacions, i és que la tecnologia avança a gran velocitat i es fa inevitable haver d'actualitzar, sovint, els sistemes de Software i/o Hardware de telecomunicacions en algun moment. En aquestes situacions, si l'empresa treballa amb un sol proveïdor, les actualitzacions es fan molt més fàcils i resolutives.

Tenir un únic proveïdor per als serveis de telecomunicacions permet a les empreses tenir una única factura mensual, amb un sol pagament al mes, així com un únic portal de facturació. Això significa molt menys treball per al departament de comptabilitat i finances de les empreses.

I, finalment, però potser un dels aspectes més importants és que si treballem amb un sol proveïdor de telecomunicacions, aquest coneixerà i entendrà el negoci, com funciona i quins aspectes tenen major rellevància per a l'organització. A més, en el cas de Inforber Telecom, a més podem crear solucions en comunicacions unificades que siguin flexibles escalables i adaptades a les necessitats de cada negoci. Per això, des d’Inforber Telecom recomanem treballar amb un únic proveïdor de serveis en telecomunicacions, ja que segons ens ha demostrat l'experiència, la satisfacció dels clients és sempre molt més gran en aquests casos.

Tornar
Facebook
Google Plus
Twitter
Linkedin
Email